Strona startowa

Ostatnie zdjęcia:

Ostatnie wpisy:

Dzień bez Samochodu… na rowerze

Udało się dzisiejszą jazdę zgrać z Dniem bez Samochodu, który wieńczy Europejski Tydzień Zrównoważonego Transportu. Pomysł na wycieczkę wpadł samoistnie, bo niestety kończy się sezon lodowy i dużo lodziarni, cukierni uruchomiło promocję. Jak więc z tego nie skorzystać? 😀 Postanowiliśmy najpierw pojechać w kierunku Krzeszyc, ale do samej miejscowości nie wjechaliśmy, bo skorzystaliśmy z leśnych… Czytaj dalej »Dzień bez Samochodu… na rowerze

Posted in Z Gosiakiem | Tagged , , , , , , , , , , , , , , | Leave a comment

Jesień w Krzeszycach

Dawno już nie byliśmy na jakieś plenerowej imprezie. Grafik Gosi niestety tak niefortunnie się układa, że w pracy spędza akurat dni, kiedy coś się w okolicy dzieje. Na szczęście tym razem było inaczej (głównie za sprawę urlopu) i udało się pojechać do Krzeszyc na 27. edycję „Krzeszyckiej Jesieni”. Z samym dojazdem zbyt wiele nie kombinowaliśmy.… Czytaj dalej »Jesień w Krzeszycach

Posted in Z Gosiakiem | Tagged , , , , , , , , , , , | Leave a comment

Okraj zaskoczył pozytywnie

Bardzo lubię wszelkie ściganie, gdzie nie ma ścisku, głupiego przepychania i powodowanie niepotrzebnych niebezpieczeństw. Taką szansę daje jedna z rund Szosowego Klasyka, która co roku odbywa się w Kowarach. Mamy w tym przypadku uphill, czyli wjazd na Przełęcz Okraj. Około 13 kilometrów jazdy ciągle pod górę, a start to już w ogóle rewelacyjny, bo z… Czytaj dalej »Okraj zaskoczył pozytywnie

Posted in Z Gosiakiem | Tagged , , , , , , , | Leave a comment

Nocna jazda na poranny pociąg

Można powiedzieć, że już mam jakieś tam doświadczenie w nocnej jeździe rowerem. Nie będę się odnosił do tego, jak się jeździ w ciemności. Poniekąd zostałem na to skazany, bo musiałem dostać się na pociąg do Krzyża Wielkopolskiego, który z dworca wyjeżdżał około 4 nad ranem. Miałem dwa rozwiązania:– ostatni pociąg z Gorzowa do Krzyża i… Czytaj dalej »Nocna jazda na poranny pociąg

Posted in Z Gosiakiem | Tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Leave a comment

Bocianowy dzień z jabłkami w tle

Poranny wyjazd opóźnił nieco deszcz, który pojawił się nagle i niespodziewanie. Musieliśmy trochę odczekać, a po drodze chować się m.in. na myjni. Może tam wilgotność jest podobna, ale przynajmniej nie kapie na głowę 😀 Zanim jednak wyjechaliśmy z miasta do spontanicznie wpadliśmy do Parku Wiosny Ludów, gdzie Inneko wraz z Radiem Gorzów rozdawało upominki. Taka… Czytaj dalej »Bocianowy dzień z jabłkami w tle

Posted in Z Gosiakiem | Tagged , , , , , , , , , , , , , , , , | Leave a comment

Uważaj na mloki – dzikie tereny Czech

Zapowiadał się wietrzny dzień, ale chyba w nocy musiało być o wiele gorzej. Na drogach pełno porozrzucanych gałęzi, a podmuchy wcale nie ustawały. Na szczęście szybko dało się wykalkulować, że w drugiej części dnia wiatr będzie dla nas korzystniejszy. W zasadzie podmuchy były na plus, bo przynajmniej nieco chłodziły w ten upalny dzień. Tym razem… Czytaj dalej »Uważaj na mloki – dzikie tereny Czech

Posted in Wyjazdy, Z Gosiakiem | Tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , | Leave a comment